بازدید 5276

برف‌روبی در بیش از ۲ هزار کیلومتر از راه‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از انجام عملیات نمک پاشی و برف روبی راهداران در ۲ هزار و ۲۸۰ کیلومتر باند از راه‌های استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 12 January 2024

به گزارش «تابناک»، مهرداد آهکی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف از روز گذشته به صورت مقطعی در محورهای کوهستانی استان شروع شد و از بامداد امروز جمعه ۲۲ دی در تمامی مسیرهای شریانی،اصلی، فرعی و روستایی همدان شاهد بارش برف بودیم.

وی تصریح کرد: راهداران پرتلاش استان همدان حدود ۴۰ ساعت درگیر برفروبی و نمکپاشی در سطح محورها بودند که ۵ ساعت آن با کولاک شدید و کاهش دید همراه بود. به همت عزیزان تلاشگر راهداری تمامی راههای استان بجزء محور کوهستانی گنجنامه- تویسرکان باز و تردد بصورت عادی و روان در جریان می باشد.

آهکی یادآور شد: هم اکنون ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین الات راهداری در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برف‌گیر هم اکنون مشغول خدمت رسانی به همشهریان و هموطنان هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به لغزنده بودن سطح راههای استان گفت: از تمامی رانندگان و کاربران جاده ای خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی،رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سفرهای غیر ضروری ما را در ارائه خدمات مطلوب به مردم یاری نمایند.

وی در پایان گفت: سامانه های گویای ۱۴۱ بصورت ۲۴ ساعته و برخط آماده پاسخگویی به مردم عزیز در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان و کشور می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار